fbpx
Facebook blog

Od druhej polovice roka 2020 budú reklamy, ktoré bežia na jednej facebookovej stránke súčasne, limitované. Aby Facebook pripravil správcu stránok na nové pravidlá, vypustil novú verziu Marketingového API, ktoré vám ukáže objem práve bežiacich reklám.

Ako nová zmena ovplyvní fungovanie?

Podľa Facebooku bude mať nové pravidlo vplyv iba na malé percento reklamných účtov. Zatiaľ je konkrétny vplyv nejasný. Lepší prehľad budeme mať, až Facebook zverejní nové informácie.

Prečo chce Facebook zaviesť zmenu?

Nezľaknite sa, limitovanie je vlastne dobrou správou pre reklamné účty. Facebook limity implementuje, pretože príliš veľa bežiacich reklám súčasne vlastne ovplyvňuje výkon aj cenu reklám. Keďže zmena vstúpi do platnosti v polovici nasledujúceho roka, inzerenti budú mať stále dostatok času na to, aby preskúmali nové rozhranie a prispôsobili svoje kampane novým objemom.

Na čom závisí počet spustených reklám?

Pracujeme hneď s niekoľkými faktormi. V prvom rade ide o budget. Ďalej o počet fungujúcich kampaní. Ak kampane zarábajú a je pre vás výhodné propagovať 100 produktov naraz, tak propagujete všetky naraz. Počet bežiacich reklám sa tiež líši podľa typu webu, či e-shopu, alebo ponuky služieb.

Tak vidíte. Žiadna univerzálna odpoveď neexistuje. Facebooková stratégia musí byť prispôsobená typu biznisu a tiež vašim cieľom. Ak máte s nastavením facebookovej stratégie problémy, obráťte sa na nás a my vám radi pomôžeme.

//mediachain.sk/wp-content/uploads/2021/05/mch_footer_logo1-1.png